Bullet journal na maj


Po zimie ani śladu, teraz wiosna, a z nią majówka - kwitnące drzewa, zielona trawa, wyprawy rowerowe, początki sesji.. tak, z tym przede wszystkim kojarzy mi się maj. Będzie to dla mnie intensywny czas również dlatego, że wybieram się na duże, dwudniowe wesele, wcześniej komunia.. Zapowiada się naprawdę sympatycznie, ale też i dużo planowania. W tym celu, nieodzowny będzie dobry i przejrzysty planner z wszystkimi niezbędnymi informacjami. 


1. Strona tytułowa

Przyznam szczerze, jest to tak prosty układ, że zrobi go naprawdę każde beztalencie (patrz ja:)). Kolor zielony nieodłącznie kojarzy mi się z wiosną, dlatego uznałam, że będzie to mój majowy motyw przewodni - listki, kwiatki, kaktusy.. Poza tym jak wiadomo, kolor ten ma doskonałe właściwości uspokajające i relaksujące. 


2. Kalendarz miesięczny

Tutaj zaznaczam ważne wydarzenia, które czekają mnie w ciągu nadchodzącego miesiąca. W tym roku pamiętajmy o takich świętach:

1.05 - Międzynarodowe Święto Pracy
2.05 - Święto Flagi Rzeczpospolitej Polskiej
3.05 - Święto Konstytucji 3 Maja
4.05 - Dzień Strażaka
8.05 - Dzień Bibliotekarza i Bibliotek
12-14.05 - Zimnych Ogrodników
15.05 - Międzynarodowy Dzień Rodziny
18.05-  Międzynarodowy Dzień Muzeów
26.05 - Dzień Matki
28.05 - Wniebowstąpienie Pańskie


3. Przychody i wydatki 

Przychody i wydatki to moja stała rubryka, na koniec miesiąca zliczam obie kolumny i obliczam bilans. Osobiście takie zapisywanie płatności jest to dla mnie bardzo motywujące, ponieważ mimowolnie staram się, aby wpisywać w okienka wydatków jak najmniejsze sumy. Oczywiście czasem wychodzi czasem nie:)

4. Uczelnia

Takie rozpisanie rozkładu zajęć, jest dla mnie niesamowicie pomocne. Zawsze wieczorem podglądam co czeka mnie dnia następnego w szkole i czy na pewno wszystkie projekty i zadania mam przygotowane na bieżąco. Dzięki temu nie muszę pamiętać o wszystkim, bo mam to zapisane.


5. Terminarz

Tutaj znajdują się inne ważne dla mnie rzeczy o których nie chcę zapomnieć. Kolumny powinny być dobrane pod każdego, u mnie są to: blog, instagram, prace, modlitwa i pielęgnacja. Zapisuję sobie tutaj hasłowo co muszę zrobić w danym dniu, ale też widzę, że na przykład jutro muszę opublikować post, dlatego dobrze by było zacząć przygotowania.


6. Plan tygodnia

Na każdy tydzień przygotowuję taki plan tygodnia. W tym miesiącu zrezygnowałam z miesięcznego habit trackera, dlatego w każdej takiej tygodniówce będę umieszczać mały kawałek na siedem dni. Oprócz tego priorytety,  następny tydzień, a u góry plan na każdy dzień tygodnia - godziny zaplanowanych wydarzeń, spotkań itp, a pod spodem co muszę zrobić.

To tyle, życzę Wam udanej, pięknej majówki pełnej słońca i dużo uśmiechów.

Uściski!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Joyce1905 , Blogger