Podsumowanie lutego


Miniony miesiąc przyniósł mi niemało niespodzianek i zwrotów akcji, dużo spacerowałam, w czasie ferii nadrobiłam zaległości książkowe, by w ostatnim tygodniu powrócić na uczelnię - to już przed ostatni semestr, więc mam nadzieję w pełni go wykorzystam, aby w choć minimalnym stopniu przygotować się do najgorszego tzn. przyszłorocznej obrony. 

1. i 4. Cudowne książki - lekkie i bardzo przyjemne. // 2. Łabędzie spotkane na spacerze, bardzo żałowałam, że nie zabraliśmy ze sobą chleba. // 3. Widok na okolice i zamarznięte stawy.


Tego dnia spacerowaliśmy blisko 1,5 h i nie spotkaliśmy żywej duszy. Naprawdę cudowne uczucie. 

1. Walentynkowy przepiękny bukiet i moje miejsce pracy. // 2. H. Coben to jeden z moich ulubionych pisarzy, uwielbiam jego powieści. // 3. Pyszna pizza z drugą połówką. // 4. Planowanie w bullet journalu to czysta przyjemność.

Przeczytane książki:
  • Richard Paul Evans "Papierowe marzenia"
  • Roger Żelazny "Kroniki Amberu"
  • Guillaume Mussi "Ponieważ Cię kocham"
  • Sarah Jio "Dom nad jeziorem"
  • Allison Pataki "Sisi. Cesarzowa mimo woli"
  • Harlan Coben "6 lat później"
To pierwszy wpis z cyklu podsumowania miesiąca, w kolejnych będę starała się dodawać więcej zdjęć, aby lepiej dokumentować codzienność. 

Uściski! 
Copyright © 2014 Joyce1905 , Blogger