Bullet journal na marzec


Do marca pozostało jeszcze tylko parę dni, cieszę się z tego bo przez przygnębiającą, deszczową pogodę nie mam chęci do życia, nie chce mi się wychodzić z domu, mało czytam.. Pewnie się łudzę, ale wraz z nadejściem kolejnego miesiąca sybko pojawią się pierwsze oznaki wiosny, kwiaty, ciepło, a co za tym idzie polepszy się moje samopoczucie. Oto mój bullet journal na ten miesiąc:

1. Na początku tradycyjnie kalendarz z ważnymi wydarzeniami. Tym razem przyozdobiłam strony narysowanymi kaktusami. Święta w tym miesiącu wypadają następująco:

  • 1.03. - Środa Popielcowa, 
  • 5.03. - Dzień Teściowej, 
  • 8.03. - Dzień Kobiet, 
  • 10.03. - Dzień Mężczyzn,
  • 20.03. - pierwszy dzień wiosny, 
  • 25.03. - Zwiastowanie Pańskie, 
  • 26.03. - zmiana czasu



2. Następna strona przeznaczona jest na zapisywanie jakie zajęcia na uczelni czekają mnie w danym dniu i czy muszę coś na nie przygotować. Obok na stronie to moje dobre nawyki, do których zaliczam na przykład: powstrzymanie się od słodyczy, spacer albo napisanie posta.


3. Terminarz to chyba mój najważniejszy element. Dzięki temu, że mam wszystko rozpisane kiedy, gdzie i co czuję się całkiem ogarnięta. Kolejne nagłówki kolumn to: instagram, blog, praca (nowe!), modlitwa (nowe, mam szczerą nadzieję, że poprawi się u mnie ten aspekt) oraz pomysły.


4. Przychody i wydatki to nic odkrywczego, po prostu zapisuję ile wydałam w danym dniu i na co. Nie u każdego tabela z przychodami wypali.. ja, jeśli ktoś nie wie, jestem korepetytorką z matmy, więc akurat u mnie wpisywanie moich "wypłat" 3-4 razy w tygodniu się sprawdza. Na kolejnej stronie zapisuję sobie plan treningów, mam troszkę żal do siebie, bo moje "wyczyny sportowe" ograniczają się głównie do biegania, a teraz z racji pogody lekko je zaniedbuje.


5. Ostatnia część to mój plan tygodnia, który będzie się powtarzać przez kolejne strony. U dołu po lewej stronie kalendarz i pod niem do wypunktowania ważne rzeczy w przyszłym tygodniu.


I to wszystko. Mam nadzieję, że się Wam podobało. Oczywiście w trakcie całego miesiąca ozdabiam strony, wklejam ozdóbki. Przedstawione strony to szkielet notatnika. Uściski. :)
Copyright © 2014 Joyce1905 , Blogger